//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“El meu vici més gran és el bon menjar”

Francesc Molins és un dels restauradors balaguerins amb més nomenada a Ponent. Ànima mater de “Cal Xirricló”, afirma que un dels seus vicis és menjar bé i una de les seves olors preferides és la del bon vi. Viu sempre sempre intentant aplicar el seu lema, “viu i deixa viure”.

– El seu millor plat?

Aquell que et vingui de gust en aquell moment.

– Qui cuina a casa seva?

L’Eva, la meva dona

– Un referent culinari?

Podria dir el servei de Via Veneto, o Roger Viusà del restaurant Moo, i la cuina d’Andoni Aduriz del restaurant Mugaritz, però a nivell personal em quedo amb el mirall que sempre m’he mirat: La meva mare, el meu pare i el meu germà.

– Si no fos restaurador, que li hagués agradat ser?

No m’imagino fent una altra cosa.

Nouvelle cuisine o pa amb tomàquet?

Les dues. Amb criteri i sentit comú

– Què no menjaria mai?

M’agrada absolutament tot. I el que no conec m’agrada provar-ho

– I què a totes hores?

M’enganxen moltíssim els polvorons i els festucs.

– Un lema

Viu i deixa viure

– Una pel·lícula

La vida és bella

– Un llibre

Llegeixo molt poc. Normalment llibres relacionats amb l’esport. Diré l’últim: El partit de la meva vida

– Una olor

La d’un bon vi.

– Acabi la frase. Si vens a Balaguer…

…esmorzaràs molt bé!!!!! I si vols esmorzar millor… Vine a Cal Xirricló!!!

– El millor lloc de la Noguera és?

Balaguer

– I de Catalunya?

Aquest estiu em vaig enamorar de Cadaqués

– I del món?

Em va impressionar Nova York. Però no per viure-hi

– Amb quin polític sortiria de festa?

Amb cap

– Amb quin mai ho faria?

Amb molts

– Un vici

Menjar bé

– Una mania

M’agrada adormir-me al sofà abans que al llit

– Un desig de Nadal

Molta felicitat, salut i feina per tothom

– Si fos un animal, quin seria?

Potser un lloro, parlo molt

– Si avui s’acabés el món…

No voldria saber-ho

– Què s’enduria a una illa deserta?

Si volguessin venir m’enduria a la gent que m’estimo i m’ho passo bé

-Com li agradaria que el recordessin?

Sempre amb el somriure als llavis.

– Quina és la darrera cosa que fa quan va a dormir?

Donar un petó a la meva dona.

– I la primera quan es lleva?

Donar un petó al meu fill.

– Un personatge històric

En podria dir molts i s’ho mereixerien. Qualsevol que hagués aportat alguna cosa per fer un món millor.

– L’últim cop que va a anar a missa?

Per Sant Salvador a la plaça que porta el seu nom. A l’aire lliure. M’encanta el caliu que es respira en ella

– Acomiadi’s

Moltes gràcies … i bon profit!!!

Anuncis

Debats

One thought on ““El meu vici més gran és el bon menjar”

  1. Salut I bon profit!!!
    🙂
    Una abracada des de l’orient!

    Posted by gerard | 17/12/2011, 19:46

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

