//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“El millor lloc de la Noguera, Mont-Rebei”

Robert Duran és un dels dietistes de més anomenada a Balaguer. Ell però, es mostra sincer quan és abordat pel seu plat preferit, un Coulant. Creu que Balaguer és una ciutat per gaudir-la, i considera el Congost de Mont-Rebei com un dels millors paratges de la comarca.

Un llibre

No sóc de llegir llibres, prefereixo algun article sobre un tema que m’interessi o bé llegir noticies especialment d’esport.

Una pel•lícula

Qualsevol que em distregui i em faci riure.

Una olor

No m’agraden les artificials ni químiques com els detergents. De la resta d’olors em quedaria amb la d’humitat de la natura.

Amb quin polític aniria a sopar?

Per decisió pròpia amb cap. No m’agrada sopar amb gent que no conec.

Amb quin mai?

Amb qui consideri que vagi en contra dels drets de les persones.

Una cançó

“Aniversari” de Manel; paradoxalment també m’agrada Melendi.

Un aliment

Xocolata negra, mínim 70% de cacau.

Un plat

Qualsevol fet amb xocolata negra. Coulant per exemple.

El millor lloc de la Noguera és?

Com a casa enlloc. Però m’encanta el pantà de Sant Llorenç i el congost de Mont-Rebei.

I de Catalunya?

M’agrada molt Cambrils.

I del món?

No conec tots els racons, però qualsevol lloc amb grans paisatges. De ciutats de moment em quedo amb París

Si avui s’acabés el món…

No ho voldria saber. Si ho sabés no dormiria en tot el dia per tal d’aprofitar-lo al màxim.

Un vici

el futbol i qualsevol altre esport que es jugui amb pilota.

Una mania

Apropar dia a dia els reis del pessebre a mesura que arriba el dia 5 a la nit.

Acabi la frase. Si vens a Balaguer…

Disfruta!!!

Un referent?

Em fixo amb les persones de la meva família més grans que jo.

Un personatge històric?

Els que han ajudat a canviar el món cap a millor com Albert Einstein o Johan Guttenberg.

Acomiadi’s:

Salut i bons aliments 😉

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

