//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“Catalunya i Espanya no són excloents”

És una de les regidores més joves del consistori municipal. Lorena González és una enamorada de Balaguer, així es desprén de les seves respostes. Creu també que Catalunya i Espanya no són excloents i es sent més propera a Carme Chacón que a Alfredo Pérez Rubalcaba.

Acabi la frase. Si vens a Balaguer…

Estic segura que voldràs tornar.

El millor lloc de la Noguera és?

 Balaguer.

 I de Catalunya?

 Insisteixo, Balaguer.

I del món?

Em queda molt per veure, però de moment em quedo amb Florència.

Què s’enduria a una illa deserta?

Una lanxa motora i un bon bidó de gasolina, per poder tornar a casa quan vulgui.

Esculli. Chacón o Rubalcaba.

Són dos personatges molt importants dins del partit, encara que em sento més propera a la Carme Chacón.

Segueixi. ERC, PP o CiU?

Cap, en qualsevol cas PSC

Catalunya o Espanya?

Per mi no són excloents.

Si jo manés…

Aboliria els contractes blindats i els sous vitalicis, entre altres coses.

Un plat:

És difícil triar-ne un de sol perquè m’agrada molt el menjar, però per dir un… “ensaladilla russa”.

Una cançó:

Entra en mi vida, de Sin Bandera.

Una pel·lícula:

“Diez razones para odiarte.”

Un referent:

La meva mare, una gran lluitadora.

Com li agradaria que la recordessin?

Amb pensaments positius.

El seu lema:

No vulguis pels demés el que no vols per tu.

Una aspiració:

Ser una bona professional al món laboral.

Una mania:

Cantar a la dutxa, molt comú, però cert.

Amb quin balaguerí il·lustre aniria a sopar?

Amb el Sr. Lluís Garrofé, perquè podríem tenir una bona conversa i em podria explicar mil històries… passaríem una bona vetllada.

Si avui fos el darrer dia de la seva vida…

El passaria amb els que m’estimo.

Què és el darrer que fa abans d’anar a dormir:

Treure’m les ulleres.

I el primer quan es lleva?

Posar-me-les.

Iphone o Blackberry?

Iphone

Acomiadi’s:

Aprofito per convidar a tothom a gaudir de Balaguer i a participar activament en els actes que es fan.

Anuncis

Debats

One thought on ““Catalunya i Espanya no són excloents”

  1. Felicitats Lorena, del teu ex…….

    Posted by Balaguer_Melic_del_Món | 12/05/2012, 20:36

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

