//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“Balaguer TV ajudarà a difondre la ciutat”

La Carla Vilaseva Vilarasau ha iniciat un repte, fer una televisió a Balaguer per Internet. Creu que aquesta iniciativa, que es posarà en marxa oficialment el proper 25 de febrer, ajudarà a la promoció de la capital de la Noguera, un lloc on es poden fer les coses bé. Només cal creure-hi.

A la ciutat li falta…

Autoestima. Creure’ns que podem fer coses i fer-les bé!

I li sobra…

Pessimisme i crítica no constructiva

Si jo manés…

Em reafirmo…No permetria una crítica sense una proposta alternativa

Acabi la frase… Si vens a Balaguer…

Mira la seva Televisió primer! (www.balaguer.tv Online a partir de l’1 de Març! )

Per què una televisió a Balaguer? 

Per ajudar a la promoció de la ciutat i la comarca en molts nivells: cultural, esportiu, social, comercial… I sobretot, perquè els ciutadans puguin veure de primera mà el que passa al seu entorn.

Serà per Internet. És el futur…

Parafrasejant un dels meus companys de trifulgues, en Toni Simó, diria que tot allò relacionat amb Internet no és el futur, sinó que ja és el present!

Amb quin polític sortiria de festa?

Acostumo a sortir amb gent que conec! Però si hagués d’elegir algú, suposo que en Joan Laporta seria el més divertit! Això sí, brindaria amb cava català…!

Va pel carrer i es troba Artur Mas, què li diu? 

 Que fan falta més facilitats per als joves emprenedors.

Defineixis amb tres adjectius…

 Curiosa, persistent fins a un punt tossuda, sensible  

Un referent

La meva besàvia Anna que als seus temps tenia clar que la dona havia d’estudiar. Ella ho va transmetre a la meva àvia, la meva àvia a la meva mare, i elles dos m’ho han transmès a mi.

Una aspiració

Mantenir sempre la il·lusió per lluitar per allò que crec

El seu lema

 “Si no ho saps, pregunta-ho. No et quedis mai amb el dubte”

Iphone o Blackberry?

El gran dilema! Jo tinc Blackberry i em va molt bé per a treballar, per la resta suposo que és més complert l’Iphone.

Nit o dia?

Dia

Si avui fos el darrer dia de la seva vida…

Preferiria no saber-ho!

Com li agradaria que el recordessin?

Somrient

Què hi posaria al seu epitafi?

Gràcies per la visita!

Pel civil o per l’església?

No ho tinc clar…

Què s’enduria a una illa deserta?

Hi hauria cobertura? Si no fos el cas, els amics i familiars (amb el seu consentiment!)

Un llibre

Qualsevol d’en Murakami

Una pel·lícula

 La darrera que he vist ha estat “El Talp” (a Balaguer!!!). La meva preferida, “El Padrino” de Francis Ford Coppola.

Què no suporta?  

L’engany

Què és el primer que fa quan es lleva?

Posar 5 minuts més al despertador i després, de cap a la dutxa!

I la darrera cosa quan va a dormir?

Des del mòbil miro les últimes actualitzacions de Twitter i Facebook.

Acomiadi’s 

Si heu arribat fins aquí…  Moltes gràcies!!! Ha estat un plaer…

Anuncis

Debats

One thought on ““Balaguer TV ajudarà a difondre la ciutat”

  1. He arribat fins al final, de res, jejeje, per cert bona foto de @rafeljb

    Posted by @rafeljb | 24/02/2012, 17:17

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

