//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“M’enduria Jordi Pujol a un concert dels Catarres”

Josep Blanch és un estudiant que té una aspiració, “treballar d’allò que més li agrada”. Creu que a Balaguer li falta més “positivisme” i afirma que Jordi Pujol és una persona a la que admira i amb la que compartiria un concert dels “Catarres” tot cantant allò de “Jenifer, oh Jenifer”

 

Acabi la frase… Si vens a Balaguer…

Que sigui amb tren o el perdrem!

A la ciutat li falta…

Positivisme. Balaguer és una ciutat petita però preciosa. Hem de saber-ho valorar!

I li sobra…

Ara mateix… pisos!

Si jo manés…

Tindríem un problema! Però em centraria en escoltar els ciutadans, i m’oblidaria de respondre les critiques de l’oposició.

Es troba Rajoy pel carrer, que li diu?

Em deu 2.251€!

Amb quin polític sortiria de festa?

Amb Jordi Pujol a un concert dels Catarres! Si mes no a fer un bingo. És una persona molt sabia que admiro, i considero que una conversa amb ell pot ser molt enriquidora.

Defineixis amb tres adjectius…

Tenaç, perfeccionista i un xic ambiciós

Un referent

Joaquim Maria Puyal

Una aspiració

Poder viure treballant d’allò que més m’agrada

El seu lema

“No tinguis por al fracàs. Hi ha mil camins per arribar a un mateix punt.”

Nit o dia?

La nit. Em dóna tranquil·litat i és quan he tingut les millors idees!

Dolç o salat?

Dolç. Sóc un amant de la xocolata!

Si avui fos el darrer dia de la seva vida…

No ho diria a ningú, però m’acomiadaria de tothom.

Com li agradaria que el recordessin?

Com algú que intentava fer els coses de la millor manera possible.

Què hi posaria al seu epitafi?

“Que la força us acompanyi. Adéu, fins sempre sort!”

Què s’enduria a una illa deserta?

Un bitllet de tornada!

Pel civil o per l’església?

Pel civil

Un llibre

Aicnalubma – Joaquim Maria Puyal

Una pel·lícula

La vida és bella – Roberto Benigni

Què no suporta?

Les crítiques sense fonaments

Què és el primer que fa quan es lleva?

Anar “En busca de l’espardenya perduda”

I la darrera cosa quan va a dormir?

Programar 4 o 5 alarmes. Sempre em costa aixecar-me!

Acomiadi’s

“Benvolguts ho deixo aquí, que sé que esteu molt ocupats!”

Anuncis

Debats

One thought on ““M’enduria Jordi Pujol a un concert dels Catarres”

  1. Aquest noi a part de ser una humil persona , és molt simpàtic, li desitjo molta sort. Sabia que vosté triomfaria en aquest camp pels seus inicis al institut fent coses innovadores. Me’n alegro molt per vosté i la seva família que es pugui dedicar al que ha estudiat, i més treballant al seu municipi que s’ho mereix.

    Posted by Balaguer_Melic_del_Món | 12/05/2012, 20:24

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

