//
you're reading...
Així és en 1 minut...

“Balaguer camina sense ànima cultural”

Arnau Torrente és un dels professionals del  sector del disseny amb més èxit a la ciutat. Compromés amb Balaguer i la cultura, creu que la capital de la Noguera hauria de tenir més inquietuds en aquest sentit. Es defineix com despistat i foteta. Així respon el qüestionari…

Acabi la frase… Si vens a Balaguer…

No ens ho tinguis en compte.

A la ciutat li falta…

Escència i inquietud, sobretot cultural. Balaguer camina sense ànima, si és que n’ha tingut mai (recentment), i això és el pitjor que hi pot haver.

I li sobra…

“Personajillos”

Si jo manés…

No, no… això ho deixo pels que no tenen res millor a fer, jo ja vaig prou de cul.

Es troba Rajoy pel carrer, que li diu?

Que contracti Lotina per què baixi la prima de risc.

Amb quin polític sortiria de festa?

Polític? De festa? No m’ho crec que tinguin temps i ganes per anar de festa tal hi com està el país… no m’ho crec… que no, que no, que et deus confondre de gent… (riu)

Defineixis amb tres adjectius…

Despistat, inquiet i foteta.

Un referent

Eric Moussambani.

Una aspiració

El meu somni era sortir en aquesta secció tot i no formar part de l’Star Sytem Balaguerí, ara ja està….

El seu lema

Deixem els lemes pels que tenen grans coses a dir, que ja hi ha prou “xarlatà” pel món.

Nit o dia?

Tarda nit.

Dolç o salat?

Salat.

Pla o Muntanya?

Muntanya, si fa baixada.

Si avui fos el darrer dia de la seva vida…

Suposo que demà hauríem de buscar aquesta entrevista a l’apartat de necrològiques.

Com li agradaria que el recordessin?

Amb que em recordin ja fem.

Què hi posaria al seu epitafi?

Continuarà… (per crear expectativa).

Què s’enduria a una illa deserta?

El passaport, que sempre queda bé tenir-lo segellat en algun lloc exòtic.

Pel civil o per l’església?

Per una boda? El que sigui més ràpid i menys dolorós.

Facebook o Twitter?

Facebook.

Un llibre

El de la selva.

Una pel·lícula

Kafrosis.

Què no suporta?

Més de 30 Kg segurament.

Què és el primer que fa quan es lleva?

Veure que m’he adormit amb la radio engegada.

I la darrera cosa quan va a dormir?

Engegar la radio.

Acomiadi’s 

M’he buidat.

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

Arxiu

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 15 other followers

